Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ

Αφορμή να γράψω είναι η απόπειρα αυτοκτονίας που έκανα πριν 4 μήνες. Λόγος βαρειά ΚΑΤΆΘΛΙΨΗ περνώντας τη θηλιά στο λαιμό μου δεν σκεφτόμουν τίποτα, παραμονο να πηδήσω πληθώρα συναισθημάτων εκρηγνύονταν μέσα μου,και....πηδηξα. Ευτυχώς όμως [η δυστυχώς] με σώσανε τελευταία στιγμή. Ο κολλητός μου ήταν εκεί Νοσοκομείο, ψυχιατρική,κατασταλτικά φάρμακα,ενέσεις Τώρα έπειτα από τόσους μήνες,σκέφτομαι την μαλακία μου, και το τι τράβηξα,ο δόλιος. Πια όμως η αφορμή για το ρεσάλτο΄Ίσος κατάλαβα ότι Ζωή μας στηρίζεται στο ψέμα και στην υποκρισια.ειδα την μίζερη ζωούλα μου,το ότι πιάνω το καταστρεφω.Αρκετη πίκρα έδωσα στους γονείς μου,με τα καμώματα μου. Ήμουν ένας αλκοολικός που κατέστρεφα αυτοκίνητα, αλλα κι ότι δεν έχω πετύχει τίποτα ως τώρα,μα ούτε και θα πετύχω πότε κάτι,άχρηστο ρεμάλι,καμένο χαρτί[όχι πως δεν είμαι] Ήταν ομως σωστή η απόφαση μου,η θα έδινα σε αυτούς που μ αγαπάνε την έσχατη πικρια.Λοιπον τα μυαλά μου τα άλλαξε ο κολλητός μου,που του χρωστάω πολλα[τι Ζωή μου ας πούμε]έως και την αναθεώρηση κάποιον απόψεων μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: